AgeLoc הזדמנות:
עד 2030 מספר האנשים בעולם מעל גיל 60 צפוי להגיע ליותר ממיליארד. עד 2015, תעשיית האנטי אייג'ינג, צפויה לגדול ב- 76 אחוז בארצות הברית, 73 אחוזים ביפן, 82 אחוזים באזור אסיה פסיפיק.
עלייתם של צרכני מוצרי העלמת קמטים ואנטי אייג'ינג בשווקים מפותחים ביותר מהווה הזדמנות שיווקית יוצאת דופן עבור אלו בענף הנלחם בהזדקנות. הביקוש למוצרים המסייעים לצמצם או אפילו להפוך את תהליך ההזדקנות הוא גבוהה. פוטנציאל הצמיחה בשוק, תעשיית האנטי אייג 'ינג איננה נעה בכיוון הטווח הקצר והינה כאן לטווח הארוך.
כאשר חברה כמו נו סקין נשענת על טרנד הבין לאומי בנושא אנטי אייג'ינג היא מוציאה לאור את פיתוח ה-ageLOC. אייג'לוק משרת כפלטפורמה רחבה עבור מפיצי נוסקין כאשר הם ממשיכים להישען על טרנדים חברתיים וכלכליים משמעותיים, כולל האוכלוסייה המזדקנת שהולכת וגדלה. בנוסף, הסביבה הכלכלית מבשרת טובות עבור מודל המכירה הישירה של חברת נוסקין. עסק כמו זה המציע אופציה אטרקטיבית עבור מי שצריך להשלים או להחליף את ההכנסה שלו בזמנים קשים אלו.
"נוסקין ממשיכה להישאר רלוונטית על ידי שיווק מוצרים חדשניים מבחינה מדעית, כמו גם על ידי כך שהחברה משלמת את האחוז הגבוה ביותר של הכנסות עמלות הפצה של כל חברות המכירה הישירה הנסחרות בבורסת ניו יורק," אמר אשוק פאווה , סמנכ"ל שיווק נוסקין העולמית. "זה משמעותי במיוחד לאור העובדה כי 2008 הייתה השנה עם ההכנסות הגדולות של נוסקין בכל 25 שנות פעילותה, שנה עם 1.25 מיליארד דולר במכירות."
יום שני, 26 באפריל 2010
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה